teisipäev, 11. veebruar 2014

Mina ja sport

Tere taas kallid lugejad,

Täna kirjutan ma oma suhtest spordiga. Alustasin sportimist juba lasteaias. Alguses jooksmise ja muude lõbusate asjadega ning umbes samal ajal hakkas mulle jalgpall meeldima.
Jalgpalliga üldse puutusin kokku esimest korda 4-aastaselt, sest mu isa, Margus Rebane, oli omaaegse Pärnu Jalaväepataljoni jalgpalliklubi juht. Sai palju temaga koos mängitud ja mänge vaatamas käidud. 6-aastaselt läksin ise ka trenni ja käin siiamaani ning see sügis saab mul 8 aastat trennis käidud. Nende 8 aasta jooksul olen ma mänginud paljudel positsioonidel alates väravavahist kuni ründajani ja paremast äärepoolikust kuni vasaku äärapoolikuni. Ainuke koht, mida ma pole mänginud on kaitsev poolkaitsja.
Koos klubiga olen ma 2 korda Eesti meistriks tulnud ja võitnud mitmeid rahvusvahelisi turniire nagu Helsinki Cup ja Gaflenz-Weyer'i turniir. Eesti Meistrivõistluste aastalõputurniiril oleme me ka päris häid kohti saanud, kuid võit on alati käeulatusse jäänud. Üldiselt läheb meil hästi ja selleks kevadeks kvalifitseerusime me tagasi U-15 esimesse liigasse.

Kokkuvõtteks võib öelda, et ma ei lõpeta jalgpalliga niipea tegelemist :)
Türi saalijalgpalli turniir 2013 parim väravavaht

1 kommentaar: