teisipäev, 4. veebruar 2014

Minu arvuti / teine postitus.

MINU ARVUTI

Tere taas kallid lugejad,

Seekord räägin ma teile oma arvutist. Mu arvuti on sülearvuti ja minumeelest suhteliselt halb. See on aeglane ja ei vea paljusid vajalikke rakendusi välja. Õnneks saan varsti uue arvuti ja loodan, et see on parem, kui see, mis mul praegu on.

Nüüd ma räägiks lähemalt oma arvutist:
Nimi: Dell Inspiron 1470
Protsessor: Intel Pentium Dual Core SU4100 (1.30 GHz)
Põhimälu: 2 GB DDR3
Kõvaketas: 250 GB 5400 rpm
Graafikakaart: Intel GMA X4500MHD
Operatsioonisüsteem: Microsoft Windows 7 Home Premium (64-bit)
Igapäevaselt kasutasin ma oma arvutit mängimiseks ja õppimiseks. Programmidest kasutan ma kõige rohkem Google Chrome'i, League of Legend'it, Skype'i ja Spotify'd.
Dell Inspiron 1470

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar